Upravit stránku
KLAVÍRNÍ SÓLISTA A SKLADATEL BEN DAWSON O MODELU P 284 MISTRAL

Když se mě zeptali, jestli bych chtěl na svém turné v České a Slovenské republice hrát na klavír PETROF, okamžitě jsem využil příležitosti. PETROF je ve světě pojem. Znal jsem tuto značku po mnoho let, ale měl jsem jen málo možností skutečně si na PETROF zahrát. Proto jsem měl teď takovou radost. Tak vřelý a bohatý tón s čistým dozvukem! Těším se, až si na něj znovu zahraji. Děkuji!

Ben Dawson

ARGENTINSKÝ PIANISTA ANTONIO FORMARO O KLAVÍRU BORA 159

„Zdravím vás, jsem Antonio Formaro z Argentiny a právě se nacházím v Hradci Králové v České republice. Dnes jsem pracoval s tímto nástrojem z dílny společnosti PETROF. Mezi křídly se jedná spíš o jeden z menších nástrojů. Tento model “Bora 159” se však navzdory zmenšené délce a zachované šířce v porovnání s ostatními instrumenty z dílny společnosti PETROF vyznačuje bohatým kompaktním zvukem střední části nástroje. To je podle mého názoru u klavírů této velikosti něco neobvyklého a podobné modely se na trhu téměř nevyskytují. Myslím, že se jedná o skvělý instrument pro profesionály, kteří žijí v bytech nebo menších domech a též pro koncerty v menších sálech. Obzvlášť zajímavé je to, že zvuk ve střední části je velmi kompaktní a jeho hlubší sektor produkuje tóny o dostatečné hloubce, abyste mohli mít pocit, že hrajete na klavír větší velikosti. Totéž platí i ve vyšším sektoru, kde disponuje dostatečnou zřetelností pro zahrání všech možných tónů a díky tomu jej považuji za vynikající a unikátní nástroj svého druhu.“

Antonio Formaro

PIANISTA RUDOLF FIRKUŠNÝ O NÁSTROJÍCH PETROF
Bylo požitkem hráti na Petrofově nástroji, který v sebemenší nuanci, jak po stránce zvukové i mechanické, vyhovuje hrajícímu. 
Rudolf Firkušný

PIANISTKA JANA CHAUDHURI OCEŇUJE ROMANTICKÝ TÓN KLAVÍRŮ PETROF

Nedávno jsem měla tu čest hrát s mým váženým kolegou Igorem Ardaševem v pekingském Národním divadle Polly theatre a na Velvyslanectví České republiky v Pekingu. Hráli jsme tam na krásný nový koncertní klavír ANT.PETROF 275 a na PETROF P 210 Pasat. Osobně na mě nejvíce zapůsobil romantický tón klavírů PETROF. Tato piana skutečně dokázala zachovat své dlouhé historické dědictví. Jejich pověst, zvuk, kvalita a precizní provedení jsou vyhlášené v mé části světa a já mohu vřele doporučit všem, jak pianistům, tak divákům.

Jana Chaudhuri

KLAVÍRISTKA HANA SLADKÁ S RODINOU CHVÁLÍ PIANINO P 131

Vážená a milá paní Petrofová! Chtěla bych Vám poděkovat za Vaše přátelské a profesionální přijetí celé naší rodiny a za dobu, kterou jste nám věnovala ve Vašem krásném Pianosalonu. Vaše pianino, PETROF P 131, je skutečně skvělý nástroj. Měsíc, který jsem zatím na něm hrála, byl potěšením nejen pro mne a manžela, ale pro všechny, kteří zatím měli možnost poslouchat. Čím víc hraji, tím větší mám radost, že jsme se takto rozhodli. Zvuk je nádherný, přímo křišťálově čistý. Přeji Vám hodně úspěchů a vůbec jen to nejlepší. Nejen Vám osobně, ale celé Vaší rodině a samozřejmě firmě PETROF. Srdečně Vás zdravím a těším se na další spolupráci s Vámi.

Hana Sladká

KLAVÍRISTA LUKÁŠ HRUBEŠ O PIANINU P 125 F

Většinou, když si klavírista představí pianino, vnímá jej jako přechodný nástroj na cvičení před hrou na křídlo, nebo jako vhodnou variantu nástroje v prostorech, kam se klasické křídlo nevejde. Troufám si říct, že toto pianino P 125 F, které jsem měl možnost osobně vyzkoušet, velmi působivě stírá rozdíl mezi klavíristovou představou hry na koncertní křídlo a hry na obyčejné pianino, určené pouze ke cvičení. Svojí mechanikou velmi přesvědčivě evokuje hru na křídlo a současně nikterak neztrácí na svém pro PETROF typickém, kvalitním zvuku. Samozřejmě nelze tvrdit, že by pianino mělo nahradit v koncertních síních křídlo, ale přesto jsem si jistý, že tento nástroj obstojí na pódiích, kde by se křídlo nevešlo, nebo jako profesionální koncertní nástroj pro přípravu klavíristů v předsálí, či jako hudební nástroj pro výuku hry na klavír v menších prostorech.

Lukáš Hrubeš, 2016

ARMÉNKSÝ PIANISTA ARA O PIANINU PETROF

Když jsem se poprvé setkal s mým pianinem PETROF, okamžitě mě napadly dvě věci: úžasná hloubka basových tónu, které jsou často připisovány těm nejlepším klavírům a stejně tak krásný, bohatý a romantický tón. Hřejivost a jemnost tónu jsou pro mne dvě velmi důležité charakteristiky, které piano musí mít. Bez schopnosti vyjadřovat emoce je pro mne piano bezcenné. PETROF mi dovoluje přenést silné emoce do hudby a přeložit tak do jazyka, kterému všichni rozumí. Bez tohoto vybraného nástroje, by nebyla má duše vyslyšena. Děkuji PETROFu za udržování řemesla a vytváření nezpochybnitelné umělecké krásy. Dáváte muzikantům hlas, o kterém někteří jen sní.

Ara, 2017

David Friesen o klavíru PETROF

Ačkoliv jsem především jazzový basista, také skládám a hraji na piano. Vlastním úžasný klavír PETROF. Co odlišuje můj klavír od ostatních skvělých pian, na které jsem kdy hrál, je vřelost zvuku a skvělá reakce mechaniky na můj dotek. Zbožňuji mechaniku Detoa! Dodává nástroji perfektní soudržnost zvuku a doteku, která se vtěluje do ducha hudby, když hraji na svůj klavír PETROF.

David Friesen, 2015

Emilio Solla, pianista, hudební skladatel, New York

Roky jsem v Buenos Aires studoval hru na piano se zaměřením na klasickou hudbu, poté jsem přešel k improvizaci a jazzu. Věřím, že jsem si během těchto let vyvinul můj osobní styl hry a zvuk, což je přesně to, co u piana hledám: abych z něj získal můj vlastní zvuk, namísto hraní na piano, které má pouze svůj charakter zvuku. Když zkouším nové piano, tak nepřehrávám paletu not, občas sotva zahraji jednu nebo jeden akord, abych věděl, s čím mám tu čest. Když jsem přehrával PETROF, tak jsem hned věděl, že mi dá vše, co potřebuji. Neměl jsem ponětí, že velké klavíry PETROF mají tak vřelý a hluboký zvuk. Vystoupení jsem si skvěle užil, piano mi nabídlo vše, co jsem při hraní potřeboval, od křišťálových Debussyho pasáží po silné basové tóny tradičního tanga.

Emilio Solla, 2009

Colleen Lee, pianistka, Hong Kong

Děkuji za poskytnutí piana s takovým potenciálem, skvěle jsem si to s ním užila. Přeji pianům PETROF jen to nejlepší.

Collen Lee, 2008

Jacob Collier o klavíru P 194 Storm
Opravdu krásné piano – jemný a vřelý zvuk. Když je potřeba, dokáže ale být i jasný. Má hezký citlivý bas a ve výškách zpívá. Velice děkuji.
Jacob Collier, 2016

Ct. Filip Kormuth MMus Lic., Skladatel, pianista, pedagog
Jen pro informaci; Můj nástroj je v současnosti v Durbanu v Jižní Africe. Je to krásný nástroj, na kterém hraji a učím.
Filip Kormuth, 2015

Antonio Morales o pianinu P 125
Koupil jsem si tento klavír od bývalého majitele, pianisty. A jsem velmi spokojen se zvukem a radostí, kterou přinesl do mého domu. 
Antonio Morales, 2017

Clive Ackroyd, Royal Academy of Music o pianinu P 135 a klavíru P 210 Pasat

Píšu vám, abych vyjádřil svoje potěšení, které mi přináší klavír P 210 Pasat a pianino P 135 zde na Royal Academy of Music. Piana Petrof přináší skvělý pocit ze hry a nádherný zvuk. Tato kvalita přetrvává navzdory intenzivnímu užívání, kterému se jim u nás dostává. Neváhám tato piana chválit a doporučit je každému, kdo hledá nástroj vysoké kvality.

Clive Ackroyd, 2007

Boris Krajný o klavíru P 210 Pasat

Krásný nástroj – mechanika seřízena, zvuk vyrovnaný – spokojenost nejvyšší. Díky

Boris Krajný, 2016

Daniel Wiesner o klavíru P 210 Pasat

Na zdejší klavír PETROF se mi hrálo báječně, nejvíc oceňuji asi barevnou stránku zvuku nástroje – klavír je zvukově velmi příjemný. S přáním všeho nejlepšího

Daniel Wiesner, 2016

Jelena Nosková o klavíru P 210 Pasat

Vynikající kvalita a vysoká úroveň ladění – díky za vše!

Jelena Nosková, 2016

Renata Ardaševová o klavíru P 210 Pasat

Moc příjemný  pocitově-hmatově a velmi pestrý a inspirující ve zvuku, zkrátka klavír, který potěší  jak interpreta, tak posluchače. Ať máte spoustu takových klavírů!

Renata Ardaševová, 2016

český pianista Michal Mašek o klavírech PETROF
Klavíry Petrof patřily vždy mezi mé oblíbené...
Michal Mašek

Petr Malásek, český pianista a hudební skladatel

Nástroj, na který již léta hraji je vždy perfektně připraven a vždy se na něj těším tak, jako bych hrál na svůj vlastní! Veliké a srdečné díky.

Petr Malásek

Český pianista Ondřej Kabrna na swingovém festivalu o klavíru P 194 Storm

Děkuji za moc krásný klavíry a jen tak dál. Všechno nejlepší přeje Petrofu.

Ondřej Kabrna, 2015

Karel Kodlinský na Swing Festivalu o klavíru P 194 Storm

Měkká a spolehlivá mechanika umožňující práci s tónem. Velmi příjemný, vyrovnaný zvuk, měl jsem ze hry velmi dobrý pocit.

Karel Kodlinský, 2015

Daniel Wiesner na Concertino Praga o klavíru P 194 Storm

Na festivalu Concertino Praga jsem hrál na klavír značky Petrof. Klavír byl výborně připravený, nástroj byl výborný po mechanické i zvukové stránce.  Děkuji.

Daniel Wiesner, 2017

Stanislav Gallin o klavíru P 194 Storm

Klavír PETROF je jako nejlepší přítel. Vyrůstali jsme spolu a mnohém jsme si povídali. Občas snášel rozzuřené údery, jindy zase odpovídal na něžnější doteky. Mohl jsem se na něj kdykoli spolehnout. Děkuji!

Stanislav Gallin, 2017

Česká pianistka Jana Goliášová o klavíru P 210 Pasat

S klavírem jsem byla velmi spokojená jako po technické stránce, tak po zvukové stránce. Byl velmi dobře naladěn. Děkuji firmě PETROF, že jsem si mohla zahrát na takový skvělý nástroj.

Jana Goliášová, 2016

Karel Košárek, český klavírista o klavíru P 210 Pasat

Bylo mi potěšením hrát na tento nástroj, povedl se jak po zvukové, tak i mechanické stránce. Gratuluji!

Karel Košárek

Česká pianistka Dora Nováková o klavíru P 210 Pasat

Velmi ráda budu vzpomínat na perfektně naladěný a velmi vyrovnaný klavír.

Dora Nováková, 2014

Český klavírista Jan Simon o nástrojích PETROF

Chci poděkovat za prezentaci nových nástrojů. Obecně musím konstatovat, že se výrazně zvýšila uživatelská přívětivost koncertních křídel, ať už se jedná o řadu Antonín Petrof nebo „standardní“ modely Mistral. Osobně bych si bez větších výhrad vybral model Mistral 626 751, považuji ho za nejkomplexněji zpracovaný nástroj s velmi homogenním zvukem napříč rejstříky. Moc gratuluji!

Jan Simon, 2016

Můj názor na piana PETROF:

Piana by se dala rozdělit na dva druhy: 1. Ta, jejichž zvuk se neupozadí, aby dal vyniknout hrané skladbě – „objektivně dobré“ piano. 2. Nástroje, jejichž zvuk se sofistikovaně uzpůsobí, aby skladba mohla snáze vstoupit do našeho srdce.

Myslím si, že piana PETROF patří do druhé kategorie. Vnímám to, když hraji na svůj PETROF. Mé pocity jsou při tom velmi zvídavé a inspirující.

Nikos Tasopoulos, 2017

Zuzana Filipová o klavíru PETROF

Klavír se nám moc líbil pro jeho lehkou mechaniku, vyvážený zvuk a zpětný tón.

Zuzana Filipová, 2017

Velmi krásný kus – dlouhý zvuk, absolutně vyrovnaný v basech i diskantu, precizní mechanicky. Radost hrát na tak povedený nástroj.

Ivan Klánský, 2016