Upravit stránku

Když Mgr. Zuzana Ceralová Petrofová, jednatelka firmy PETROF, spol. s r.o., a prezidentka skupiny PETROF přebírala letos v dubnu na pražském Žofíně ocenění Manažerka roku 2014, bylo vidět, jakou obrovskou radost má. Nezastírala ji, naopak si ji užívala, a to bylo strašně krásné a příjemné stejně tak jako její úsměv, na který se z toho dne nedá zapomenout. Jiskra, která vypovídá o povaze, touhách, cílevědomosti i chuti hodně pracovat. Povzbuzující pro všechny přítomné.

Většina z nás byla přesvědčena o tom, že si titul plně zasloužila. Komu se podařilo nahlédnout do osudu rodiny Petrofových, zejména do poválečné historie, včetně té privatizační, ví, o čem jsou tyto řádky. Sama Zuzana Ceralová Petrofová, již příslušník páté generace rodiny Petrof, by mohla hodiny vyprávět o tom, jak byla cesta za prosperitou trnitá a čím vším vykoupená. A že udržet podnik v době ekonomické krize, kdy se všeobecně šetří, na nohou, přeorganizovat myšlenky, doplnit a obohatit výrobní program, aby zaměstnanci mohli počítat se mzdou, nebyla zrovna veselá písnička. Tato slova nejsou nářky. Spíš obdiv nad energickou ženou, která v úzkém rodinném kruhu přemýšlela, jak s nástrahami businessu bojovat. A vyhrála. Dnes má firma pět značek, aby co nejlépe pokryla požadavky zákazníků, vyváží 90 procent produkce, z toho 70 procent na východní trhy. Patří k největším a nejproslulejším výrobcům pián a klavírů v Evropě a náležitě si to uvědomuje. Jak shrnout příběh do několika otázek? To by bylo nemožné.

Podívejme se na současnost očima Zuzany Ceralové Petrofové trochu jinak...celý rozhovor čtěte zde:

http://www.madambusiness.cz/cs/article/7437/inovace-produktu-se-jiz-nemuze-odehravat-v-jedine-hlave