Upravit stránku
"Zuzana Ceralová Petrofová je pátou generací dědiců slavné české značky. Za posledních deset let se několikrát zdálo, že možná bude i poslední: na Petrof tvrdě dolehla světová ekonomická krize. Ona se ale nevzdala. Petrof dnes díky ní znovu míří na vrchol."
 
"Příběh značky PETROF je příběhem dvou století. Proslulý výrobce špičkových koncertních klavírů a pianin během nich prodělal vzestup na světovou špičku, ale i světové války, hospodářskou krizi koncem dvacátých let a nakonec i komunistické znárodňování. Odpovědnost a úcta k rodinným kořenům byla hlavní motivací, když se ze dne na den Zuzana Ceralová Petrofová rozhodla opustit farmaceutický byznys a pokusila se rodinnou fabriku na začátku tisíciletí zachránit. Firmu od základů přebudovala, a zachránila ji. A míří mnohem dál. Petrof se vrací na světovou špičku."

"V roce 2008 jsme jeli na veletrhu v Číně a cítili jsme, jak na svět doléhá americká krize. To, že jsme tehdy měli 60 procent obratu závislé na jediném partnerovi, byla velká chyba. Dneska máme 76 procent obratu navázáno na desítkách partnerů na východě. Rusové a Číňané maji jinou mentalitu. Pokud se jednou rozhodnou, i za superluxusní věc rovnou zaplatí. Nesnášejí dluhy. Američan takhle neuvažuje, ten si pořídí na splátky klidně i boty. Platební morálka těchto trhů je prostě s americkou nesrovnatelná."
 
Přečtěte si celý článek