Upravit stránku

PETROF patří mezi Superbrands

Skupina odborníků vybrala firmu PETROF mezi úzkou skupinu společností, které získaly ocenění Superbrands.

Cena Superbrands Award, která  oceňuje značky na základě preferencí zákazníků a názoru odborné poroty, je pro nás důkazem silného povědomí o značce PETROF.

Značky jsou pro udělení tohoto ocenění nominovány na základě odborných kritérií a obchodních výsledků, firmy tedy nemohou o nominaci žádat. O udělení tohoto ocenění rozhoduje na základě spotřebitelského průzkumu, prováděného renomovanou agenturou GFK, expertní skupina, která firmy nominuje a hodnotí. Je tvořená odborníky s dlouholetými zkušenostmi v oblasti brand marketingu, zástupci profesních organizací, špičkovými kreativci a význačnými experty na oceňování značek.

Značku PETROF se snažíme dlouhodobě nejen udržovat, ale take rozvíjet. Tak, aby si za ní lidé představili kromě piana i 150 let tradice, český um, zručnost a zkušenosti našich řemeslníků a hlavně krásné nástroje, na které je radost hrát. Ocenění si velmi vážíme, dokládá totiž, že je naše snaha vidět.

Mgr. Zuzana Ceralová Petrofová, president of the company PETROF, with the diploma of Superbrands
Mgr. Zuzana C. Petrofová receiving the Superbrands award for PETROF from the representative of Superbrands Czech Republic.

Co je program Superbrands

Tento program odstartoval před 20 lety ve Velké Británii, v České republice byl právě zahájen jeho třetí ročník. Od počátku měl jasný záměr: poskytnout zákazníkům přehled o významných značkách, které ovlivňují jejich každodenní životy. Program měl jasný cíl: uvést do středu pozornosti mimořádně silné značky a prezentovat příklady pro účastníky trhu, kteří by se rádi rozvíjeli a učili. Od té doby se tento program stal populárním na celém světě a dnes je cena Superbrands Award uznávána jako speciální ocenění v 88 zemích na pěti kontinentech. Komise Brand Council má klíčovou roli a odpovědnost v každé zemi, která se programu účastní. Organizátoři soutěže proto vybírají pro tuto roli jen vysoce uznávané odborníky, a to na základě přísného výběrového procesu. Oceněné značky získají právo používat prestižní ocenění, zlatou plaketu Superbrands.